Verzenden en retourneren

Versproducten, grote- of kwetsbare producten worden lokaal bezorgd door ons eigen team. Dit doen wij in een straal van 50 km rondom Heerenveen, dus regio Heerenveen, heel Friesland, de rand van Groningen Stad, Assen, Zwolle en Emmeloord. De kosten hiervoor bedragen € 6,99 dus gelijk aan reguliere pakketpost.

  • Pakketpost 0 - 23 kg € 6,99
  • Gratis verzending vanaf € 49

Levertijden

Uiteraard is dit niet alleen van ons afhankelijk, maar wij verzenden alle dagen van de week onze bestellingen. In principe zou je het pakket binnen twee werkdagen in huis moeten hebben. Let op, dit is geen garantie, want sommige producten worden geïmporteerd of vers bereid.

Bestelstatus

De status van jouw bestelling kun je zien op je accountpagina. Je krijgt ook automatisch een mailtje met een Track & Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Heb je nog geen mail ontvangen? Kijk dan ook even in je ongewenste mail (spambox).

Bezorger gemist, wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren en vervolgens een bewijsje door je bus gooien met vervolginformatie. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, dan brengt de koerier het naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag. Neem wel je barcode en legitimatie mee.

Is je pakket kwijtgeraakt bij de post?

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging door PostNL. Eventuele vertragingen zijn mogelijk en ze rekenen een maximale levertijd van 10 dagen. Is jouw pakket niet traceerbaar en vermoed je dat het is kwijtgeraakt? Neem even contact met ons op, zodat we je hopelijk verder kunnen helpen.

Retourneren

Heb jij jouw bestelling ontvangen? Controleer direct de producten op beschadigingen en check of je bestelling compleet is. Is er iets mis met (een deel van) je bestelling? Je kunt het artikel binnen 14 dagen - na ontvangst van je product - retourneren. De voorwaarden:

  • complete, ongebruikte en ongeopende verpakkingen;
  • retourproducten zijn goed ingepakt in de originele verpakking;
  • stuur de pakbon + het retourformulier mee;
  • uitzonderingen: (verse) voedingsmiddelen en gepersonaliseerde producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Retourneren kost je niets, dit regelen we simpel via ons retourportaal. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!